För alla som inte vet vem jag är, så är jag i alla fall Vanja. Jag är på 13 år och är från en stad utanför Stockholm. På fritiden tittar jag på fotboll, fotar, läser böcker, äter eller sover. Jag är verkligen inte en social människa direkt, lolz. En av mina största idoler är Justin Bieber. He fought me to never say never, som många Beliebers säger. Jag lyssnar även på min lilla teddy bear Ed Sheeran, hans låtar är så perfekta och jag kan sitta och lyssna på dem i flera timmar i sträck utan att tröttna. 
Men mitt favoritfotbollslag är i alla fall FC Barcelona, de tillhör mitt hjärta.
 
Jag hatar förövrigt att skriva om mig själv, vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Så om det är någonting ni undrar om mig eller något, är det bara att kommentera när som helst. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback